maandag 17 februari 2014

Love Always

Hallo allemaal,

Allereerst....bedankt voor alle leuke reactie's
op mijn vorige berichtjes :-).
Enne.....gezellig, nieuwe volgers voor mijn blog :-). Van harte welkom en ik hoop dat jullie met plezier mijn creatie's bekijken en heb je vragen, stel ze gerust. Je krijgt altijd antwoord :-).
Nog maar een paar te gaan en dan staat de 'teller' op 400 volgers :-). Super!!!

Ik hebt het GDT gewonnen bij de Dutch Besties en ik mag nu een kaart mee maken met het team. De opdracht is: gebruik een doily op je kaart, niet moeilijk toch? :-). Ik had nog geen Valenstijnkaart gemaakt en vond het toch wel leuk om dit nog te doen. Ruim op tijd voor volgend jaar, hihi......;-). Maar deze kaart kan ook wel verstuurd worden zonder dat het Valenstijndag is, toch?

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Ik heb ColorCore Cardstock voor de basis van de kaart gebruikt. Het Design Papier is van Echo Park -Yours Truly-. Ik heb in de linkerbovenhoek een 'hart' doily bebruikt. Deze onwijs leuke digi (IMG1572) is van Sherri Baldy. De randen om de digi heen heb ik gekleurd met Distress Ink Spun Suger. De stipjes in de haarband, het hart en de broek heb ik gemaakt met een Molotow Marker Zilver (227).


De meeste bloemen zijn van WOC, de rest van de bloemen komen uit eigen voorraad. Op de bloemen nog wat Stickles Crystal gedaan. De hartswirl van Noor! Design -6003/0014- staat hier ook heel leuk bij, vind ik :-). De blaadjes komen van een dutch paper art vel van Dutch Doobadoo. De zilverkleurige hoekjes zijn ook van WOC. De crystal icy hartjes heb ik bij EBbies gekocht. Ook het grote icy flat rondje en de icy flat rondjes in de 2 witte bloemen heb ik daar vandaan. Ik heb ze allemaal gekleurd met mijn Copic Marker R85. Het lint was wit en heb ik ook gekleurd met R85.


De tekst is van Hero Arts -All Occasion Messages-. Deze heb ik gestempeld op een mal van Noor! Design -6002/0185- De randen van deze banner heb ik gekleurd met Distress Ink Barn Door en een beetje Vintage Photo (zodat het iets donkerder werd). De vlinder is gemaakt met klei van Martha Stewart en een mal van Martha Stewart -Woodland-. De vlinder heb ik gekleurd met mijn Copic Markers R89-R85-R81 en de blender 0. Hierop heb ik nog wat zilverkleurig glitter aangebracht met glitter writers silver. De hartrand bovenaan de kaart is van Noor! Design -6002/0253-.


Deze 'grote' hartmal is ook van Noor! Design -6002/0252-. De aparte, uit Design papier gestanste hart, is uit een wat oudere mal van Noor! Design -6003/0005-. Deze heb ik er 'expres' wat schuin opgeplakt zodat het lijkt of er schaduw achter zit ;-). De zilverkleurige vlinder komt uit eigen voorraad. De plakparels rood en zilver zijn van Joy Crafts.


De kaartenstandaard van Noor! Design -6002/0290-. In een vorig bericht schreef ik dat de kaart dan behoorlijk rechtop stond. Maar als je (zoals op de foto te zien is) de standaard iets hoger plakt, dan komt het wel schuin te staan. Ik ben echt verbaasd dat mijn kaarten met de standaard blijven staan. Mijn kaarten zijn altijd behoorlijk zwaar van al het Cardstock papier ;-). Dus.............ik ben hier superblij mee!!!!


De Copic Markers die ik gebruikt heb:
Huid/blos: E11-E21-E000-E0000/R20
Ogen: B37-B23-B21
Lippen: R89-R85-R83-R81
Haar: 100 (black)-W9-W7-W5-W3-W1
Rood: C7-R59-R29-R24-R22
Rose: R89-R85-R83-R81
Grijs: W9-W7-W5-W3-W1
Grond en schaduw: W5-W3-W1-W00 en blender 0

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij:
A Creatieve Romance -Let's Get Sentimental-
Copic Marker Europe -Valentine-
Divas by Design -With Love-
Scr@p-Cards Challenge -Valentijn en of Harten-
Whimsy Stamps Challenge -Love is in the Air-
Anreda  -Valentijn-

Ik ben heel benieuwd hoe jullie deze kaart vinden :-).
Bedankt voor jullie bezoekje  :-).
Ik wens jullie een hele fijne dag!!!





20 opmerkingen:

jolanda zei

schitterende kaart

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje.
en wat prachtige kleuren.
Groetjes Margreet

Scraptastische hobby zei

Wat is het weer een schattig kaartje..je raak niet uitgekeken Frouwkje! En wat heb je er toch altijd een uitgebreide beschrijving bij...top! En je tip van de kaarten standaard is super...mij was dit ook al opgevallen. En wat zou ik van jou graag het inkleuren willen leren, hihi. maar de afstand hè...jammer!
Het is echt weer super bij je!
Lieve groetjes van Gerie

Angelique zei

Wat een schattig kaartje.
Ik vind hem super mooi.
En het plaatje is zo lief.

Dank je wel voor het mee doen met onze Challenge bij Scrap Cards Challenge Blog.

Veel liefs Angelique

Wil Frutsel zei

Prachtige mooie kaart, zo veel te bekijken en je ziet hoe langer je kijkt steeds meer. Een topper.
liefs Wilma

Erica ♥ zei

Wat een schitterende kaart, en er zit zoveel op je kaart,
prachtig hoor ☺

Een hele fijne nieuwe week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Hanny zei

Wat een geweldige kaart is dit weer zeg en ja, ook al is het geen Valentijn meer, die kun je zo ook versturen want hij is prachtig. Ik heb weer genoten van alle mooie details, die waren weer mooi en volop aanwezig.
liefs Hanny♥,
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Marcella zei

Hoi Frouwkje
Wat een geweldig mooie kaart laat je hier weer zien .
Prachtig gekleurd en weer zo veel leuks op te zien .
Groetjes Marcella

Tinie zei

Hier kun je met recht weer trots op zijn Frouwkje!!! Wat weer een hoog wauw gehalte heeft deze kaart, heel bijzonder!!!

Groetjes Tinie

Lia zei

Prachtige kaart weer, a;ltijd veel en mooie details, echt gaaf ook die kleuren,
groetjes Lia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig!

groetjes jolande

Karin zei

Prachtig kaartje, zo mooi ingekleurd!
Gr. Karin

Anita Meijer zei

Je kaart is weer helemaal super de super Frouwkje, ik vind hem top.
Liefs van Anita

Antoinette Voorn zei

Wat een plaatje hij is weer helemaal top! en super mooi gedaan!

Ju@nita zei

Wauw wat een topper Frouwkje ik heb weer met veel bewondering naar je kaart gekeken,prachtig geheel,en lijkt net of de Bestie zo op me afkomt stappen,super!!!Ik kwam steeds weer andere dingen tegen heel leuk.En die standaard staat ook op me lijstje lijkt me een geweldig ding.En ik denk dat je kaart wel bij alle challenges gaat winnen!

lieve groetjes Nit@

Wil zei

OH,Frouwkje,wat is ie weer mooiiiiiiiiiiii
Een pracht kaart.En leuk dat je gewonnen heb bij Bestie.

Groeten WIL

Agnes zei

Ooooh Frouwkje wat ben ik lang niet op je blog geweest maar wat heb je een schitterende creaties gemaakt de afgelopen tijd ondanks alle tegenslag die je steeds weer overkomt. Je creativiteit en kleurwerk hebben er niet onder te lijden gelukkig.
En zo leuk.....hoorde van Joke dat je ook 10 mei bij Doe@ding bent voor de mixed media WS.
Het duurt nog wel even maar dan zien we elkaar
weer eens :)
Sterkte en succes met alles!
Liefs, Agnes

www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl zei

Wauw Frouwkje wat een leukerd zeg..
Ben er helemaal verliefd op :-)

Lieve groetjes han

Natasja's Kaarten zei

Wat een prachtige kaart weer Frouwkje, ik geniet altijd van de mooie dingen die er te zien zijn!

Groetjes, Natasja

Ink before you think 😀 zei

Froukje, geweldige kaart heb je gemaakt voor het My besties blog. en schitterend ingekleurd hoor. Gr Lilian
Dt member MBDGD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...