zaterdag 18 januari 2014

Blogboek 2013

Hallo allemaal,

Ook dit jaar heb ik weer een blogboek laten maken. Ik ben er weer superblij mee!!!!
Dit is de LINK naar het blogboek van 2011 (met o.a. informatie waar je dit kan laten doen).
Van 2012 heb ik ook een blogboek ;-).

Het boek heeft 150 bladzijden. Ik heb gekozen voor een harde kaft. De reactie's staan er niet bij. Het boek bevat dus alleen foto's van de creatie's en mijn bericht erbij.
Voor de rest spreken de foto's voor zich...........toch?

'klik' op de foto voor een vergroting :-)
Dit is een foto van een afdrukje die ik gekleurd heb en op een kaart verwerkt heb :-)





Dit is niet de gehele lijst van de inhoud (het zijn bijna 3 bladzijden)

Best wel lastig om te fotograferen. In het 'echt' vind ik het mooier. Maar zo krijg je toch een beetje een indruk.



Achterkant van het boek
Ook dit is een foto van een afdrukje die ik gekleurd heb en op een kaart verwerkt heb :-)







Bedankt voor de supergave reactie's op mijn vorige kaart :-). Zo leuk om te lezen!!!
Enne.......ik kan bijna weer een kaart laten zien......maar het 'mag' nog niet. Over een paar dagen lezen jullie waarom :-).
En ik heb nog 2 creatie's af die ik nog niet kan laten zien ;-)
Bedankt voor het langskomen en ik wens jullie een 
hele fijne avond :-).



11 opmerkingen:

Henriëtte zei

Mooi geworden hoor.
Leuk he, zo'n blogboek, ik heb de mijne gisteren binnen gekregen. Heb er nu 4. Heerlijk hoor, ik pak ze regelmatig.

groetjes Henriëtte

Aartje zei

Wat leuk om ieder jaar zo'n boek te maken. Leuk om later weer in terug te kijken.
Groeten, Aartje

Wil zei

Prachtig zo,n boek,Je kan af en toe er heerlijk in kijken.

Groeten WIL

ps ik ben benieuwd wat je ons over een paar dagen laat zien,zal best wel weer mooi zijn.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ziet er weer mooi uit je boek, mooie kaft, ik heb het gisteren binnen gekregen, mijn vierde inmiddels, zo leuk om terug te kijken.
.

groetjes jolande

Erica ♥ zei

Echt heel erg gaaf dat je dit hebt laten maken, ziet er
super uit, en je hebt zo altijd een mooie herinnering om
gewoon doorheen te kunnen bladeren ☺

Een heel fijn weekend met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Scraptastische hobby zei

Hoi Frouwkje,
Jij hebt een heel blogboek gemaakt van het jaar 2013, hoe gaaf is dat. Zelf heb ik bij de Hema een fotoboekje gemaakt van de mooiste kaarten en creaties uit 2013, en dat is al leuk....maar dit is een compleet boek wat je hebt gemaakt...superleuk idee! En je maakt het weer spannend, dat je weer moois hebt gemaakt, blij dat het weer wat beter gaat met je!
Lieve groetjes van Gerie

Margreet zei

Wat een super mooi boek.
Groetjes Margreet

Petra zei

Froukje je blokboek ziet er weer prachtig uit. Ik ben benieuwd naar je creatie.

Liefs,
Petra

Tinie zei

Wat gaaf dat blokboek, ziet er weer geweldig uit en wat is dat ook een pracht van een aandenken!!!

Groetjes Tinie

Anita Meijer zei

Wat een superleuk idee is dit, zo heb je een herinnering voor altijd en heerlijk om af en toe door te bladeren.
Liefs van Anita

Ju@nita zei

Super weer Frouwkje echt een topper van een blog jaarboek,ja mocht de computer ooit crashen je hebt er heel goed aangedaan,dan heb jij al je foto's nog.

liefs Nit@

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...