donderdag 29 maart 2018

Kit and Clowder Monthly Markers Class Maart 2018

Hallo allemaal,

Voorlopig blijf ik nog even kleuren hoor ;-)
Kaarten maken komt wel weer.
Ik vind het zo onwijs leuk om te leren.
De techniek klas van kleuren met potloden heb ik bijna helemaal gedaan.
En nu heb ik dan 2 'klassen' per maand te kleuren, 1 met potloden en 1 met markers.
Maar ik leer er ook zoveel van en heb er plezier in.
Hierna nog de animal class afmaken en dan heb ik het wel zo'n beetje allemaal gedaan ;-)
Misschien daarna weer kaarten maken......en wie weet...misschien ook wel tussendoor ;-)

De Marker les van deze maand is met een digi van The Paper Shelter -The Sun's in my heart- gedaan.
Dit vind ik toch wel een van de leukste dingen om te kleuren.
Poppetjes en achtergronden.
De achtergrond heb ik zelf getekend (met behulp van de video tutorial).

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien! :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!!



2 opmerkingen:

lenywim35 zei

Wat een lief plaatje Frouwkje. En zo mooi ingekleurd. Prachtig. Je kan zien, dat je er plezier in hebt. grts leny

creacora zei

Zo ontzettend mooi gedaan jij pikt alles zo snel op echt knap deze is dan ook wel AMAZINGGG !! groetjes XX

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...