maandag 31 juli 2017

Learn to fly again

Hallo allemaal,

Soms.....(echt...heel soms, hihi......) wil ik weleens iets anders doen dan een afbeelding inkleuren.
Iets maken met silhouette stempels leek mij ook leuk om te doen.
Ik had natuurlijk al wat 'oefening' gehad met het maken van de kaarten voor onze kleinzonen (de kaart van onze jongste kleinzoon hebben jullie nog niet gezien, hij is 13 augustus jarig).

Maar toch....moet ik iedere keer weer even wennen aan de Copic Airbrush en de mask stencils die ik dan gebruik.
Het is toch wel even iets heel anders. Maar ook leuk om te doen!!
Vooral deze stempel en tekst!! van Visible Image sprak mij erg aan en wilde ik echt iets mee gaan doen.

'klik' op de foto voor een vergroting :-D

De stempel is dus van Visible Image -Learn to fly again-
Ik heb weer gestempeld met de nieuwe stempelhulp van Tim Holtz (ik ben er echt heel blij mee!!)
Van Nelie's heb ik een silhouet stempel SIL010 gebruikt (het takje met de vogel).
De druppels zijn van Katzelkraft.
Dit heb ik allemaal gestempeld met Versafine Onyx Black.

Verder heb ik wat stempels gebruikt van Crealies Bit & Pieces: CLBP 07-04 en 91 en nog een Crealies Background stempel CLBG 01.
Dit heb ik allemaal gestempeld met Memento Olive Grove, Nautical Blue en Pistachio.

De masks die ik gebruikt heb:
-DDBD Mask art Leaves 470.715.042
-DDBD Mask art Leaves Branch 470.715.033
-Pronty Mask Stencil A4 Circle 470.803.041

En ik heb hier en daar wat met de activator 'gespoten', zo werd het op sommige plaatsen wat 'witter'.


Een lijstje er omheen ;-)
Nu kan ik het ophangen in mijn hobbykamer :-D

De Copic Markers die ik gebruikt heb:
G99-G94-G24-G21 en YG03
B39-B18-B16-B12
Copic Marker Blender (om wat inkt weg te halen bij de druppels)

Om de woorden en om sommige delen van de silhouette stempels heb ik een witte Signo Uniball pen gebruikt.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!!
Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie een hele fijne avond!!





Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...