maandag 18 april 2016

Create and Learn Class April 2016

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag de Create and Learn Class van deze maand laten zien.

De achtergrond heb ik zelf getekend (met behulp van de video tutorial van Alcye). Ik had ook de 'kant en klare' versie kunnen nemen. Maar ja.....ik hou wel van een uitdaging ;-).

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

De digi is een image van Polkadoodles: Best Friends Dinosaur.
Tot nu toe heb ik nog geen één Create and Learn Class gedaan die ik niet leuk vond. Ook deze was weer zoooooooooooo supergaaf om te doen.

Wat een leuke reactie's heb ik gekregen op mijn 'kleursels' van de 'Elements of Nature Class'!!
Bedankt!! Ik heb ze met zoveel plezier gelezen :-D

Ik ga weer verder met de 'Nature class' ;-). 
Bedankt voor jullie bezoekje en ik ben heel benieuwd hoe jullie deze vinden!!
Fijne avond allemaal :-D






6 opmerkingen:

Cinderella zei

Wauw Froukje dat ziet er prachtig uit
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Ik geloof ik ga ook eens kijken om zo`n cursus te volgen ik wil ook zo mooi kunen kleuren

Wil zei

Jeetje,Frouwkje,wat is ie weer mooi !!!!!
En de achtergrond zelf tekenen,wauwwwwww.

Groet WIL

Petra zei

Jeetje meid wat ben je weer snel. Het ziet er weer prachtig uit.

Lieve groet,
Petra

miranda zei

Geweldige tekening,
Gr miranda

Scraptastisch zei

Beautifulllllll....Frouwkje
veel teken en kleur plezier weer!
Liefs Gerie

Antoinette Voorn zei

Wowwwwwww... wat is dit knap zeg! wat een geweldige tekening!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...