zaterdag 30 november 2013

Butterfly

Hallo allemaal,

Deze stempel, die ik ga verloten (zie het berichtje hierboven) heb ik zelf natuurlijk ook aangeschaft :-).
Nu wilde ik hiermee voor 7 december (dan verloot ik de stempel) een kaart maken, maar dat gaat niet lukken.
Helaas werkt mijn schildklier (voor de 3e keer...) weer te hard.
Nu krijg ik volgende week 2 onderzoeken en daarna een slok jodium. Ik ben heel erg moe en heb verschillende andere lichamelijke ongemakken hiervan. Maar, het zal wel goed komen....weet nu in ieder geval waar een deel van mijn klachten vandaan komen....... Ik wil het verhaal niet te lang maken, maar vandaar dat ik hier toch het gekleurde afdrukje van de vlinder laat zien en het papier waar ik dan een kaart mee wil maken. De ondergrond waar de vlinder op staat ga ik natuurlijk ook nog wat mee doen, maar zo ver was ik nog niet ;-).


'klik' op de foto voor een vergroting

Ik ben benieuwd hoe jullie de gekleurde vlinder vinden!
Ondanks alles was ik blij dat ik vandaag de tijd en wat meer energie had om te kleuren :-)
Bedankt voor jullie bezoekje.
Ik wens jullie een hele fijne avond!!



11 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Hoi Frouwkje,
Wat is het toch allemaal naar voor je! Mijn tante zegster heeft dit ook gehad al op jonge leeftijd en is na de jodium slok ingesteld op medicijnen en voelt zich nu heel goed heeft zelfs daarna twee gezonde meiden op de wereld gezet! Blijf positief denken hoor ook al is het nu vreselijk dat je niet kunt wat je wel wilt! En die vlinder is echt heeeeeeel gaaf en dat kaartje komt ook wel goed! Evengoed wens ik je een goed weekend en lieve groetjes van Gerie

Hanny zei

Gelukkig dat je weet wat er scheelt en dat er wat aan gedaan gaat worden maar dat neemt niet weg dat je er natuurlijk veel last van hebt en je je niet lekker voelt. Je hebt de vlinder geweldig mooi ingekleurd, werkelijk prachtig gedaan.
Ik wens je heel veel sterkte met de onderzoeken en ook beterschap, zorg goed voor jezelf.
Liefs Hanny
Http:// tierelantijntjes.blogspot.nl

Marjan zei

Van harte beterschap gewenst. Pas goed op jezelf hoor. Het knutselen komt wel weer als je er de energie weer voor hebt.
Je vlinder is prachtig ingekleurd zeg !! Daar hoeft zo heel veel niet meer aan toegevoegd te worden om het een mooie kaart te laten zijn.

Groetjes, Marjan

Marjanne zei

sterkte en ik hoop dat het snel beter gaat

Joukje zei

Beterschap toegewenst voor je Frouwkje!
Ik hoop dat het snel wat beter met je gaat.
Je vlinder is weer prachtig gekleurd.
Lieve groetjes Joukje

Anita Meijer zei

Wat vervelend toch Frouwkje, hoop dat de klachten snel wat minder zullen worden, niet leuk. Maar dat is je vlinder wel, leuk wat zeg ik hij is schitterend ingekleurd, supermooi weer. Sterkte.
Liefs van Anita

Antoinette Voorn zei

Wat een schattige creatie met die mooie afbeelding, mooi en lieve kleurtjes heb je gebruikt, helemaal leuk weer! En heel veel beterschap, het valt ook allemaal weer niet mee he??? Hoop dat alles op zijn pootjes terrechtkomt en dat je weer beter wordt !

Wil zei

Ik vind je vlinder HEEEEEL mooi !!!!!!
En wens je veel sterkte,denk om jezelf hé.
Groeten WIL

jolanda zei

heel mooi gekleurd.
en sterkte, mijn productie ligt hier ook stop i.v.m. mijn gezondheid

Erica ♥ zei

Chapeau zeg voor je prachtig gekleurde vlinder, ik vind
hem echt prachtig !
Sterkte met je schildklier, van mij werkt te langzaam, ik
heb er medicijnen voor en daardoor blijft het wel stabiel.
Gezellige (knutsel) zondagavond nog ☺
Liefs van Erica ☼

Aartje zei

Hallo Frouwkje, wat vervelend voor je dat schilklier niet werkt zoasl zou moeten.
De stempel met de vlinder is prachtig ingekleurd, hoop dat je snel de energie hebt om de kaart af te maken.
Groeten, Aartje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...