vrijdag 7 december 2012

De winnaar van de candy is...............

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie heel hartelijk bedanken voor het meedoen met deze candy en al jullie lieve en leuke reactie's. Ik vind het echt onwijs leuk en waardeer het enorm,dat jullie op mijn vraag waarom je mijn blog volgt met zoveel enthousiasme hebben gereageerd.
Dat had ik echt niet verwacht :-D.
Gelukkig ben ik best bescheiden, anders zou ik nog naast m'n schoenen gaan lopen, hi hi ........
Ik vind het echt heel leuk om te weten waarom jullie mijn blog volgen, dus nogmaals hardstikke bedankt voor alle reactie's!

De nieuwe volgers van mijn blog wil ik ook hierbij van harte welkom heten!!! Ik hoop dat jullie veel plezier beleven bij het bekijken van de creaties :-)

Ik heb de winnaar gekozen met de random.
De winnaar van de candy is:



Wendy

Wendy, heel veel plezier ermee. Wil je mij je adresgegevens mailen? Ik stuur het dan zo snel mogelijk op!!

Alle andere dames, enorm bedankt voor het meedoen!!!

Ik wens jullie nog een hele fijne dag!!
              
               Veel liefs,
              Frouwkje.

5 opmerkingen:

Hanny zei

Hallo Wendy, Gefeliciteerd met je prijs, leuk. Frouwkje, bedankt voor het mee mogen doen voor deze leuke candy.
Fijn weekend, liefs Hanny

Marjan zei

Wendy gefeliciteerd.
En Frouwkje bedankt voor de verloting.

Groetjes, Marjan

Corrie zei

gefeliciteerd Wendy!!!
Frouwkje bedankt voor de kans

Groetjes Corrie

Maris zei

gefelciteerd en frouwkje bedankt voor de mooie candy

Margreet zei

Hartelijk gefeliciteerd Wendy.
En bedankt voor de leuke candy
Groetjes Margreet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...