zaterdag 1 september 2012

Speciaal voor jou.........

Hallo allemaal,

Bij Hobbyhome-Hobbyartikelen is een nieuwe challenge begonnen: "pimp een doosje/kado verpakking".
Dit is mijn bijdrage als DT-lid. Het zou leuk zijn als je mee wilt doen!!! Altijd een leuke prijs te winnen, dit keer een Marianne Design mal Ster!!

Kom gezellig een kijkje nemen op het Challenge blog van Hobbyhome-Hobbyartikelen dan kun je ook gelijk kijken wat de andere DT-leden voor prachtige voorbeelden hebben gemaakt.

De beschrijving om zo'n ladekastje te maken staat o.a. in het Hobby Journaal nummer 65 (patroon van Tiets).
Waarschijnlijk als je gaat googelen kom je er nog meer tegen.

Ik heb al eens eerder verteld dat ik niet zo goed in meten ben hé? Het was onwijs leuk om te maken maar.......met de laadjes ging het niet helemaal goed. Dus daar heb ik er een paar van overnieuw moeten doen.
Maar goed..........het is gelukt ;-)).
De basis is gemaakt met 2 stukken chipboard, Color Core Cardstock Dahlia, Snowflake en Vavavoom.
Voor het dessinpapier heb ik een paperpad van Wild Rose Studio -Bella- gebruikt. Ik vond dit papier wel heel leuk passen bij de afbeelding!!


De digi stempel is van Wee Stamps -Spring Bringer. Ik heb haar uitgestanst met een Nestabilitie Classic Squares Small en deze rand heb ik bewerkt met Distress Ink Dusty Concord. De prachtige roze rand die hier achter zit is uitgestanst met een Nestabilitie Fleur De Lis Squares. De tekststempel -Speciaal voor jou-....... is van Nicole Verkooijen. Deze heb ik uitgestanst met een snijmal van Go Kreate NV203 en gemat op NV202 en 204. In de hoeken van de kaart heb ik nog witte plakparels bevestigd.


De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts. Het bedeltje 'made with love' komt bij Ria (zie "bedeltjes" in mijn zijbalk) vandaan.
Achter de bloemen heb ik een doily bevestigd. De vlindertjes zijn van Unique. Op de bloemen Stickles Star Dust gedaan. Het lint wat je nog net onder de bloemen ziet heb ik gekleurd met BV02.


Tussen de bloemen een stukje van het witte lint met een roosje bevestigd. Daaronder zit ook nog wit kant.


De tekst gefeliciteerd heb ik ooit eens bij het Kruidvat gekocht. Dit heb ik uitgestanst met een Shapeabilitie Fancy Tags en gemat op Color Core Cardstock Vavavoom. Het prachtige kant met roosjes kon ik eindelijk ook eens gebruiken. Ik heb het al zo lang liggen, maar vond het iedere keer bij de kaart die ik maakte niet leuk. Nu dus wel :-D.


De laagjes op mijn kaarten plak ik altijd met foamtape in 3-D op. Soms ook de bloemen met sileconenkit.
Nu heb ik dat ook gedaan. In het 'echt' is dat beter te zien, geeft wel een heel leuk effect vind ik. In de laadjes kan je natuurlijk allerlei kleine 'dingen' kwijt.....;-))
De knopjes op de lade's zijn Hitch Fasteners van Tim Holtz (volgens mij niet meer te koop :-(


Mijn tekststempel. Meestal doe ik er nog een laagje achter met een scalloped cirkel maar dat werd in dit geval te groot.


De copics die ik gebruikt heb:
Huid: E11-21-000-0000
Haar: E35-YR24-Y26-Y15-Y21-E50
Rose: RV66-55-63-V01-RV00
Paars: BV04-02-01-00-000
Groen: G99-85-YG63
Schaduw/grond: W2-1-00 en blender 0

Met deze creatie doe ik mee aan de challenge bij:
Nederlandse Kaarten uitdaging: -de creatie uitdaging-
Crafts And Me -Birthdays-
Divas -Let's Celebrate-
The ABC Challenge - W for Wishes-

Ik ben weer heel benieuwd hoe jullie deze creatie vinden!
Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie nog een hele fijne dag!!

              Veel liefs,
             Frouwkje.




28 opmerkingen:

Unknown zei

frouwkje
het is prachtig gedaan en de kleuren komen wondermooi uit
geniet maar lekker van jou dag
nog een prettige weekend
veel liefs van marcelline

Unknown zei

Hoi Frouwkje,
fijn, dat alles is goed gegaan met de operatie. En nu rustig de draad weer oppakken en mogelijk gaat het revalideren nu ook beter.
Ben zelf een tijdje niet in blogland geweest en kom nu zo langzamerhand bij iedereen om een hoekje kijken.
Ik heb zo zitten genieten van al het moois wat je gemaakt hebt. Pareltjes zijn het!!
Lieve groet van Alexan

Ans Gilbert zei

Hallo Frouwkje,

Je ladenkastje is echt ..supermooi geworden..
mooi papier, stempel en versieringen..TOP.

Fijn weekend, liefs Ans

Jolanda zei

Wat een geweldige creatie heb je weer gemaakt . . .ik vind de kleuren sper, en je stempel is ook zo mooi ingekleurd.

JOKE zei

Ere wie ere toekomt...de mooiste is van jou!!! Wat een schatje zeg....
Liefs Joke

Corrie zei

Ik ben helemaal weg van je mooie ladenkastje,
heerlijke kleuren heb je gebruikt

Liefs Corrie

Kim zei

O wauw! Al weer zo'n super mooie creatie! Daar zal je zeker heel wat uurtjes mee bezig geweest zijn. Fantastisch gewoon! Schitterende kleuren en prachtige details.
Groetjes Kim

Margreet zei

Wat prachtig ladekastje
En wat een mooi stempeltje en prachtig gekleurd.
Groetjes Margreet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

dat heb je weer heel mooi gemaakt.

groetjes jolande

Unknown zei

Dit is echt zo schitterend Froukje wat een pracht creatie top hoor

en van die mooie kleuren en toppie ingekleurd

Liefs Nellie

Diana zei

Wauw Frouwkje, wat is hij mooi! Prachtig gewoon.
Groetjes Diana.

Plony zei

Ik zag bij je vorige post staan you are amazing nou Frouwkje.....this is amazing!!!!!!
Liefs Plony.

Marlies zei

Een schitterende creatie Frouwkje!! Prachtig gemaakt en zo mooi met alle bloemen! Super!! groetjes, Marlies

Samantha zei

Schitterende ladendoos! Prachtige kleuren weer en je bloemen zijn ook zo mooi met de glitters erop. Erg veel details om je aan te vergapen, alles is mooi op elkaar afgestemd.
Hoop verder dat je goed herstelt en dat het een beetje is meegevallen. Beterschap en groetjes,
Samantha

Jolanda zei

WAUW wat een gaaf doosje en zo mooi SUPER daar blijf je naar kijken.

Groetjes Jolanda

Brenda zei

wat een mooi doosje. erg leuk gemaakt. wat een werk hè. super leuk. groetjes Brenda

Marjan zei

Je doosje is erg mooi Frouwkje.

En als DTlid bij de NKU kan ik nu dus zeggen :
Leuk dat je meedoet met de creatie-uitdaging bij de NKU.

Groetjes, Marjan

Chantal zei

Je hebt mij weer stil gekregen Frouwkje... wat ontzettend mooi... Lieve groetjes, Chantal

Vicky zei

Gorgeous creation love the colours & the design.

Thank you for joining us girlies over at Crafts & Me, hope you will join us again next time.

Lotsa hugs Vicky xxx

Dineke zei

Wat een prachtig doosje. Wat een werk maar het resultaat mag er dan ook zijn.
Je hebt weer geweldige kleuren gebruikt en alles zo mooi op elkaar afgestemd.
Heel erg mooi!

Liefs Dineke

Astrid zei

Wat ziet dit er weer gaaf uit zeg, prachtige kleuren, een heel mooi geheel !!!

liefs Astrid

Judith Slegers zei

wauw Frouwke!! Fabtastisch gemaakt! bedankt voor je bijdrage bij NKU
Groeten Judith

Liesbeth zei

Errugg mooi gemaakt Frouwke, hij staat hier opgeslagen hoor. bedankt voor je deelname bij de NKU, veel succes.
gr/ Liesbeth

inge zei

Wat een mooie creatie Froukje, heel erg bedankt dat je meedoet bij NKU.

Groetjes Inge

Unknown zei

wow! suchthanks for sharing it to us at ABC Challenge
hugs a beautiful card!!!

chrilvian zei

ooo die bloemen. prachtig, ben volgster geworden!!!wil je mooie creaties niet missen!!

Marianne zei

Ziet er prachtig uit Frouwkje.
Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
Liefs, Marianne

Linda zei

Hoi Frouwkje,

Wat een mooie creaties maak jij! Ik ben meteen volger geworden van je blog. Hier kan ik weer veel inspiratie aan opdoen. Die Wee-stamps vind ik ook erg leuk maar jij hebt er echt een kunstwerkje van gemaakt! Suuuuuper mooi!
Lieve groet,
Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...