donderdag 7 juli 2011

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Deze kaart ging niet echt gemakkelijk. Ik wilde bij deze stempel van Suger Nellie -Art from the Heart- het papier gebruiken (met ook allemaal potloden erop) van Marianne Design -Sweet Papers-. Daar zat ook het frame bij met de sterren. Op de een of andere manier kreeg ik het niet echt voor elkaar zoals ik het anders altijd doe.
Om kort te gaan ben ik niet helemaal tevreden..........


Sommige randen heb ik bewerkt met Distress Ink Dusty Concord. De tekststempel is van ????
De hoekjes rechts en links zijn van ProvoCraft -Vintage-. Hier heb ik plakparels op gedaan.


Ik heb Cherry Blossoms en rozen aan weerszijden van het meisje gedaan. En stickles Crystal op de bloemen. Ik heb haar op een stukje lint laten zitten, van hetzelfde lint heb ik linksboven een strik gemaakt.


De copics die ik gebruikt heb:
  • E93 (blos), E51-53 huid
  • B39-37-34 pennenbakje en schetsboek
  • V17-15-12 broek en randen van schoenen
  • E42 - Y21 - E41 haar
  • R24-27 en YR18-15 potloden (ook nog wat met blauw, oranje en paars)
  • YR13-11-00 T-shirt en schoenen
Bedankt weer voor het bezoeken van mijn blog en voor jullie reactie's!
Ik wens jullie een hele fijne dag!!
              
              Veel liefs,
             Frouwkje.



8 opmerkingen:

Kim zei

Het ziet er toch erg gezellig uit met dat geel en paars! Ik vind het toch echt goed gelukt hoor! Heel mooi.

Groetjes Kim

KarinsArtScrap zei

ik vind dat het een leuk kaartje is geworden frouwkje.

groetjes karin

Marlies zei

Ik vind het een super mooie kaart en zeer zeker goed gelukt! Ook een super leuke afbeelding en hele mooie kleuren combi!
groetjes, Marlies

Dineke zei

Nou ik vind hem anders erg goed gelukt. Vrolijke kaart, leuke stempel en mooie kleuren. Prachtig.

Liefs, Dineke

Marianne zei

Ik vind hem beeldschoon.
Groetjes Marianne

chantal en sygrid zei

schitterende kaart frouwkje
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Agnes zei

We zijn denk ik af en toe te kritsch op onze werkjes!
Het is juist een heel lief kaartje Frouwkje.
Groetjes, Agnes

Chantal zei

Wauw Frouwkje, wat een gave kaart weer! Helemaal top! Groetjes, Chantal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...