donderdag 28 april 2011

Hello Friend

Hallo allemaal,

Ik hoop niet dat de verwachtingen al te hoog zijn omdat ik geschreven had dat ik geen standaardkaartje zou maken. Voor mij is het namelijk best wel een uitdaging om een andere kaart te maken als normaal. Vooral omdat ik het zelf verzonnen heb. Een jaar geleden riep ik nog dat ik het zelf niet kon verzinnen en alleen maar kaarten namaakte. Het is zo leuk om te merken dat je aldoende meer kan als dat je denkt :-D.

Ik had een stansje liggen van een schelp, deze heb ik gescand en in 'Word' vergroot tot de maat die ik wilde. Daarna een kaartmodel ervan gemaakt. Klinkt zo simpel, maar ik ben er best wel een tijd mee bezig geweest.


Het papier is van Magnolia -Once Upon A Time-. De zeemeerminstempel heb ik ooit bij Kruidvat gekocht.
De tekststempel is van Wiff of Joy. Het is op de foto niet goed te zien, maar met Stickles Star Dust heb ik lijnen gemaakt naar de geschulpte randen van de schelp.


Verder heb ik gebruikt:
  • Chandelier van Magnolia (blauw/witte druppels)
  • bloemetjes/rozen
  • plakparels
  • Distress Ink Broken China
  • Nestabilitie Classic Ovals Small en Classic Scalloped Ovals Small
  • Nestabilitie Circles Small en Petite Scalloped Circles Small


De copics die ik gebruikt heb: V25, BV11, V20, BG72, BG11, BG10, E93, E51, E53, E42, Y21, E41.

Met deze kaart wil ik meedoen bij Girls Cardsworld -maak een kaart in een andere (dan vierkant) vorm-.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn nieuwe creatie vinden en wens jullie een hele fijne dag!!!

                  Veel liefs,
                 Frouwkje.


14 opmerkingen:

Diana zei

een hele mooie kaart Frouwkje

groet diana

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, ziet er sprookjesachtig mooi uit, mooi de vorm van de schelp, helemaal super.

groetjes jolande

k@rin zei

hallo frouwkje,

Ik vind uw kaart heel schattig. Alles klopt, de schelpkaart met de zeemeermin, de papierkeuze. Alles.

Heel mooi dus

groetjes karin

Bernadet zei

hartstikke mooi Frouwkje.
Het model is echt leuk zeg

Lia zei

Wauwwwww, schitterende creatie heb je weer gemaakt, je maakt echt mooie dingen hoor,

groetjes Lia

Marlies zei

Wat een prachte kaart heb je gemaakt en de schelp vorm is echt super leuk!!
groetjes, Marlies

Dineke zei

Schitterend Frouwk, wat een leuke vorm past zo goed bij de zeemeermin.
Echt een hele mooie creatie, kan je weer trots op zijn en ik hoop natuurlijk dat je wint.

Liefs, Dineke

Aletta zei

Wat een prachtige vorm van een kaart.
Supermooi gemaakt.

Leuk dat je meedoet aan de challenge van Girlscardworld.

Groetjes, Aletta

Kaatje zei

heel mooi en origineel kaartje! Bedankt voor je bijdrage aan Girlscardsworld!

groetjes,
Annika

Kantvreugde zei

Hallo Frouwkje,
Het kaartje is prachtig, maar de zebra in pergamano is helemaal schitterend, knap hoor.
Groetjes Rita.

Kim zei

Het is je erg goed gelukt! Wat een leuk model en het past perfect bij je zeemeermin.

Fijn weekend!

Groetjes Kim

Unknown zei

hallo frouwkje
ik vind het heel apart,mooie kleuren
het is heel goed gelukt
veel liefs

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super mooi kaartje! Bedankt voor je bijdrage aan de challenge.
Groetjes van Jacqueline

Petra zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor de challenge van Girlscardworld.
Bedankt voor het meedoen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...